divendres, 30 de novembre del 2007

L'ANIMAL DRET.

-El següent- Va cridar el veterinari Martí Sala.

Va sortir una dona amb un gat i se'n va anar. A la sala d'espera hi havia una senyora amb un ocell tropical, un home amb un gos, una dona amb un ànec, un nen amb un cargol i un ratolí i un pagès amb un conill. Va entrar el senyor amb el gos, que tenia la pota embenada. Al cap de cinc minuts va entrar un noi borratxo fent animalades sense cap animal. Van anar entrant les persones fins que van quedar el nen i el noi.

-Joan, quin animal portes?- Va dir el nen.

-Jo?- Va respondre- Que no el veus?

-Dons no...- Va respondre en Miquel. (Que és com es diu.)

-El següent!- Va cridar el veterinari.

En Miquel va entrar amb el cargol i el ratolí. En Joan es va quedar sol. Al cap d'una estona, en Miquel va sortir i li va dir adéu a en Joan, després el veterinari va dir el seu famós:El següent!
En Joan va entrar al despatx i en Martí Sala va preguntar:

- Què passa amb l'animal?

-Que tinc ressaca. I vull que em receptis algun medicament.- Va dir en Joan.

-Si és per tu, ves al metge!- Va dir en Martí Sala ben enfadat.

-Peró si jo sóc un animal!- Va dir en Joan.- Sempre faig el tonto!

-Ves-te'n d'aquí immediatament!- Va cridar en Martí.

Va sortir corrents i es va trobar en Miquel.

-Què, com t'ha anat?

-Fatal! M'ha fet fora de la clínica, no ha vist l'animal que porto a dins.

Laia Verdura