dilluns, 22 d’octubre del 2007

EN MARC I EL PROFESSOR SENGLAR

Quan el meu professor, en Toni ens va dir que el dibuixéssim, tots vam posar una cara de sorpresa, bé quasi tots, en Marc no. Ell estava massa ocupat de pensar quantes hores faltaven perquè anés de cacera. Quan vam començar a treure el bloc de dibuix en Marc es preguntava `` Què deu haver dit que fem? Ah, bé, suposo que hem de fer un dibuix qualsevol.´´ Va treure el seu bloc de dibuix i va començar a dibuixar un porc senglar (el seu animal preferit i la seva primera paraula).
Quan tots haguérem acabat i estàvem fent cua per ensenyar-li el dibuix, de cop es va sentir un bon crit del mestre. En Toni va castigar a en Marc rere un armari perquè li va ensenyar el dibuix del porc senglar i clar qui no s'ho prendria malament que li diguessin que aquella bestia ets tu. Va arribar el meu torn i quan li vaig ensenyar el dibuix amb un somriure sarcàstic em va dir:
-Jo soc més lleig.
Pol Moradell, Octubre 2007

1 comentari:

Unknown ha dit...

M'han agradat molt les presentacions i també les histories, està molt bé l'ideia i miraré de col.laborari almenys amb alguna foto dels meus nous alumnes.
Petons Montse Cordero
Sou els millors ¡¡¡