divendres, 28 de setembre del 2007

Em dic Pol Moradell


Hola em dic Pol i faig 6é. Sóc bastant alt, jugo a bàsquet i sóc cinturo groc de Karate. M’agrada la musica de High School Musical i de R Way.

Tinc molts amics i amigues. Tinc el cabell entre ros i castany i els ulls verds.
Em va agradar la idea de fer un bloc i me’n vaig fer un, si el voleu veure’l aquí teniu la direcció:
http://www.polpm.blogspot.com
El meu millor amic es diu Nil Solar, tot i que no està a l’escola.
Ell juga a futbol i jo a bàsquet, el seu pare, es diu Eduard i va retransmetre, el futbol quant no hi era en Puyal.
L’any passat quan jo feia 5é vam fer un vall amb els de 6é i els de 4t i ens va sortir molt i molt bé.
Doncs apa jo ja me he presentat ara li toca a un altre!


1 comentari:

Neus ha dit...

Hola Pol Moradell,

jo també em dic Pol Moradell, però només tinc 9 mesos! el meu pare va buscar el meu nom per internet i vas sortir tu! Jo també sóc de Girona. Visc a Banyoles! De moment m'agraden molt les pilotes de futbol, pero les tiro amb les mans. Et deixo l'email de la meva mare per si em vols dir alguna cosa. que vagi bé!
ncarrer2@xtec.cat